Helg

Hello.

Helgen är nu gjord.
I fredags var vi med svärmor och kollade på lite rockabilly på café storudden,  pepita slappers hette dom som spelade.

På lördag åkte vi å grattade mamma och Linus busade lite med kusinerna innan vi åkte ner till ö-vik på kickis 40 års fest,  va mycket trevligt.

Idag va mina fina pojkar till vännäs och kollade på motormuseumets dag men ja följde inte med,  har så jävla ont i axeln från helvetet! Har haft ont ett bra tag nu men jag kan knappt klä på mig!  Blir att ringa och va arg på vårdcentralen imorgon,  nu får dom fan hjälpa mig!!!!
Så ja låg hemma och kollade på The purge (upprensningen) på svenska.... handlar om 12 timmar 1 dag per år då man får döda vem man vill (för att rensa bort dom som inte har råd att skydda sig typ uteliggare) om 1 familjen som hjälper fel kille. Va ingen super hemsk skräckfilm va mest bara sjuk på nå vis! Sen började jag se mama men hann inte så långt innan mina pojkar kom hem.

Näe ska se lite tv nu med lilleman.
Ha en bra kväll.
Puss.

Kommentarer