Snart helg

Hej.

Då va halva veckan gjord. 2 dagar kvar innan de är helg.
Va tungt för alla i familjen att kliva upp i morse.  Men imorgon får jag å linus lite sovmorgon när vi inte börjar fören 15.00.
Jobbade med finaste christine idag (hon sa att hon brukar läsa min blogg så Hej hej ♡) så pratade vi om twilight filmerna så jag blev så sugen på att se en så här ligger jag nu ;*P hehe så får man så gullig inlägg på fb av henne efter arbetet ♡

Efter middagen så blev det en cykel tur till farmor men hon va inte hemma. Hämtade hans andra cykel hjälmen och lämnade ett kort.
Sen har jag suttit och skrivit ner en massa adresser och namn på alla tackkorts kuvert, ska köpa frimärken imorgon så nu är de på gång.

Näe nu ska jag se min film å vänta på att min stor fiskare ska komma hem.
Puss.

Kommentarer