Film stund.

Hejsan.

Helgen var mycket trevlig.... i lördags åkte jag till Monica och vi for på slagerkväll på hotellet. Riktigt bra show med Magnus Carlsson,  Charlotte pirelli och shackin Fredrik (fråga inte vem det är för de vet jag inte, va med i melodifestivalen -86) mycket bra musik ur slagervärlden och dom bjöd även på egna berättelser ur deras karriärer. Sen blev de mat blev in så impad av den. Men de gick snabbt!
Sen kollade vi på när folk dansade innan vi for ut å raggade lite innan hem gång.
Sov i Ebbas rum å tur hon hade satt upp regler (bild längre ner) ;*P.
Så på kvällen blev det lite farsdags mys med min älskade pojkar

Igår åkte vi iväg till jobbet och förskolan.... lämnade L å kände hur sjukt ont i magen jag fick.... bytte om och for upp på gruppen där jag fick springa på toan å spy så blev det bara att åka hem! 
Så här ligger jag,  känns lite bättre i magen idag men har fortfarande ont och har även ont i axeln, huvudet och halsen. Känner mig inte alls pigg. Har legat å kollat på cry baby,  walk The line och kollar nu på jägarna 2.

Har iallafall plockat ur och i diskmaskinen sen tog krafterna slut.

Ha en bra dag
Puss

Kommentarer