Söndag kväll

Hello.

En helg fylld av saker.
Igår var vi in till stan och kollade på bilar och skotrar,  köpte ett par nya täckbyxor till min älskade man självklart på 70% rea ;*P ångrar att jag inte köpte en skoter jacka till mig själv när de lix va på rea, så ett par täckbyxor som hade kostat 1500 betalade vi typ 450kr för.
Sen va vi å köpte lite julklappar på childrens house (barnen hus) så nu äre snart klart.
Sen va vi på expo och jag skulle köpa en elvisp (min brann upp på farsdag) men då har dom slutat sälja el prylar... jävla skit affär! Blir till att åka på Konsum i vännäs å köpa en,  tänker inte på hur mycket jag igentligen använder den fören jag blev utan.
Sen åkte vi till mamma och pappa å käkade middag, linus beställde gröt,  kall gröt haha.... mumms, sen hem för att sova.

Idag har nisse varit förbi å hälsat på,  annars en lugn dag.

Imorgon är brand utbildning som gäller. Å sen äre jobb i veckan.  Känns som de är evigheter sen jag var där sist.

Har förresten sålt min kära king cab nu å ska fara och kolla på en annan bil någon dag.

Näe nu ska ja fortsätta se Johan falk och sen sova. Mina pojkar sover så gott redan.

Imorgon börjar vårt nya liv. Ska bli spännande.

Sov gott sötisar
Puss ♡

Kommentarer