Hej.
En vecka sen jag skrev sist.  Har väl inte hänt så mycket. Har julpyntat, gjort lussekatter, jobbat och köpt en ny bil. I helgen va Thomas och Linus i ö-vik å hälsa på själv jobbade man, delad tur på lördan så på rasten åkte jag hem och julpyntade han inte riktigt färdig så ja fortsatte på söndag när jag slutat. En bra helg med mina underbara kollegor. I måndags var vi på brand utbildning och fick prov spruta med en brandsläckare va skit kul haha. Jag har kört "ny" bilen saaben Ernst och det har gått riktigt bra ;*P

Idag är vi lediga och har gjort knäck, lussekatter och en kladdkaka "rocky road". Ska bli spännande att smaka imorgon eftersom vi har våran faste dag idag.
Går riktigt bra att knappt äta nått 2 dagar i veckan och har redan gått ner 1kg på 1 vecka!

Näe nu ha ja inge mer att skriva.
Puss

Kommentarer