Hej.
7 dagar kvar innan julafton.
Ska ta å slå in lite julklappar någon kväll.

Helgen gick bara fint som vanligt,  hade lite ont i fötterna.... vet inte om jag skulle ha bytt skor IGEN!!!!

I söndags när jag kom hem fick jag en present av mina pojkar.... en värme filt!  Så sjukt underbar.... Igår var nog första gången T inte hörde en massa suckar å burrr ljud när ja la mig i sängen. Dom vet precis vad deras mamma/fru vill ha ♡

Idag är det vabb då L kräktes igår. Bara hoppas inte allt börjar om igen. Igår låg vi på varsin soffa och halv sov och kollade på smurfarna 2.

Igår färgade ja om håret, Hejdå blondin,  Hej hej rött! Jag hajjar till varje gång jag ser mig i spegeln ;*P
Thomas va hel nöjd när han kom hem ♡
Igår blev det också bokat att vi ska va med underbara Johanna och patte på nyår! Börjar som bli en tradition hehe vet inte om det blir 3dje eller 4de året i rad. Underbart iallafall.
Hinner inte träffa fina Johanna så ofta de är alltid nått eller så jobbar man. Ogillas!

Näe kanske ska få nått gjort idag.
Ska baka nya winernogat idag, dom är så sjukt goda och betydligt billigare att göra själv än att köpa. Så de blir några sånna och så ska jag baka nå annat godis.

Näe först hämta tvätten och hänga den.

Ha eb bra dag
Puss

Kommentarer