£

Hej.

Idag har vi gjort bort 1 faste dag till.... om de inte syntes något på vågen så hade man gett upp men tappat nästa 3kg på 2 veckor.... kanske inte så mycket men utan att göra något annat så är ja riktigt nöjd att tappa 1kg i veckan. ... hade däremot varit riktigt besviken om jag tränat också å inte tappat mer. Bara kämpa vidare.... har ju världens bästa man så vi får peppa varandra.

Idag har vi varit på föreläsning/utbildning på jobbet..... va Lungt den bästa jag någonsin varit på. Mycket intressant och roligt.

Imorgon äre jobb sen imorgon kväll ska jag och Linus fara på jobbet och äta julbord (därför jag har faste dag idag) ska även prov baka lite imorgon, sen ska jag göra iordning saffrans pannakottan inför fredag.

Just nu ligger jag och kollar på bonde söker fru. Thomas å borta och Linus sover. Funderar om ja ska hämta mitt broderi eller om jag ska sova.... hmmmm.......

Näe ska iallafall inte sitta här.
Sov gott
Puss

En bild på vår snögubbe vi gjorde igår.

Kommentarer