→←

Hejsan hoppsan......

I torsdags fick Linus följa med på jobbet och äta julbord eftersom Thomas jobbade kväll, han tyckte det var roligt ;*D

I fredags var vi till stan och skulle hämta Thomas,  medans vi väntade var ja å L på kafé å fikade.

Å nu är de söndag och helgen är snart över. Varför går ledig helgerna mycket fortare än jobbar helgerna?  Kan de inte bara va tvärtom!

Idag lördag, blev det första sittningen på skotern i blåsten.  Linus tyckte det var jätte kul ;*D lill älsklingen. Sen blev de middag med Daniel, grabbarna åt blöta och jag åt skinka och potatis. Sen till efterrätt blev det kexchoklad paj, inte lika god som ja hoppats på men men.....
Efter att linus somnade så kollade vi på Johan falk - kodnamn lisa å nu ligger jag i sängen å myser med Linus som vaknade å va ledsen över att Daniel åkt hem.
Thomas ha nå främmande.

Söndag hade jag tänkt ta med mig linus och kanske Thomas (om han vill) på badhuset och bada av oss lite. Linus älskar att bada/duscha så han kommer älska de.

Så blir det jobb till veckan för hela slanten.

Lägger in en bild på min super goda pepparkaks rulltårta med Marianne fluff, fick beställning på 2st till julfesten på jobbet.  Bara börjar baka imorgon.

Näe nu sova.
Puss å god natt.

Kommentarer