Julen är här.......

Hej.
Då va julafton över för i år.
Har jobbat och sen slagit in dom sista julklapparna inför en kväll med bästa syskonen imorgon.
Sen har jag gjort klart Ahlgrens bilar pannacottan till imorgon mumms!

De här är den första julaftons natten jag någonsin sovit själv. Men tur jag har sällskap av mumie (Linus fisk)iallafall.
Imorgon kommer min fina pojkar hem igen så då blir det mys. Är så tyst och tomt utan dom.
Känns faktiskt inte riktigt som att det är jul. Känns som de är arbetshelg, har inte ens tisdag idag (eller nu är det ju onsdag).
Har varit ett jävla skit väder!  Jag gillar inte snö men de sla banne mig inte regna på julafton!  Halt som fan när jag körde hem låg mellan 20-40 hela vägen. Sen vet man aldrig va de är för idioter ute å kör.

Näe försöka sova så man orkar imorgon.
Puss puss mina älsklingar ♡

Kommentarer