:O

Hej.
Då har man gått in på sitt 30ionde levnadsår ;*).
Känns väl inte så speciellt faktiskt.

Helgen har varit bra.
I fredags var jag och L till stan och hämtade ut en sak som jag hade beställt och handlade lite.

I lördags var vi hundvakt till Darja då Thomas och Daniel var å körde skoter. Kändes lite konstigt att ta hand om en hund som trivdes bäst att ligga ute under bron i snön än att vara inne i värmen. Arthur hade vägrat va ute!

Sen i söndags var de den stora dagen.... haha. Dagen började med familje mys, sen åkte vi på badhuset innan vi åkte till mamma och pappa för lite födelsedags firande.
Fick jätte fina örhängen av mina pojkar, blommor och pengar. Annicas present hade inte kommit än.

Så idag va vi lediga och jag fick ett ryck att städa under sängen och vända på madrasserna.
Är lediga imorgon också får se va vi hittar på då.

Sen äre jobb 3dagar och till helgen är de 30års fest för Annica.

Näe nu ska jag kolla på farmen innan john blund kommer.

Ha en bra kväll
Puss

Kommentarer