Fy för förkylning.

Hej.

I lördags åkte jag hem från jobbet efter 2 timmar,  hade så sjukt ont i magen.
Lyckades sova en stund hemma å sen hade h*vetet brytit ut.
Ont i halsen,  huvudet, magen och feber.
Vaknade på natten och mådde illa, bara upp och spy efteråt blev ja så yr att ja va tvungen att lägga mig på golvet i hallen för att inte svimma.
Så har de hållit på nu i flera dagar.
Spyr inte på natten längre men nu har hostan kommit istället!  Får käka Alvedon var 4de timme föe att slippa huvudvärk och den andra medicinen var 12te timme. Känner mig yr och svag, har ingen ork till någonting, vill helst bara ligga i sängen. Tack min underbara värmefilt som ja har i sängen för ja tror att så länge jag håller mig varm på natten så hostar ja mindre.

Tack min älskade man som tar hand om mig när han är hemma. ÄLSKAR DIG!
Fy tusan för denna förkylning!

Kommentarer