Skrutt

Hej.

Då va dag 1/3 gjord. Kl 12 på torsdag går vi på helg!
Hjärtat jobbar eftermiddag i veckan så jag får ligga här själv :*(.
Imorgon är det jobb hele långe dan. L blir glad att få vara lite längre på (för)skolan, han säger att han nu är en stor pojke och då går man inte på förskolan längre, de gjorde han när han va en bäbis. Sötis!

Annars är det lugnt.
Till helgen ska vi till ö-vik och gratta bult.
Så ska ja fara på tårtaffären som har öppnat där, skulle jag inte hinna innan hon stänger så skulle hon öppna privat för mig ;*).... snacka om lyx (min svägerska Helena ordnade de).

Gahhhh ja blir så less! Blekte håret för att få det rödare men färgen har släppt så mycket att de såg så blaskigt ut att ja tänkte jag slänger i samma rödfärg igen och de blev inte alls som förra gången! Blev mycket mörkare. NU orkar jag fan inte bry mig!!!! Linus säger att jag inte ska ha rött nå mer utan att jag ska ha som han (blont).

Näe nu ska jag lägga mig och kolla på en film som Thomas spelade in till mig då han tyckte ja skulle sova istället. Älskade hjärta .

Sov gott mina vänner!
Puss

Kommentarer