Helgen

Hej.

Helgen har varit mycket bra.
På fredagen var vi på Leos och L viste inte riktigt vad han skulle börja,  han ville va överallt samtidigt sötnosen. Efter 3 timmar va vi less och åkte hem.
Sen va vi å tvättade bilen.

På lördagen åkte vi till ö-vik och gick å shoppade med Helena och Alina. Köpte nya springskor till L, några leksaker och va in på affären tant fondant( tantfondant.se ) och shoppade lite marsipan och annat smått och gott. Sen åkte vi på en marinan (skoter affär) och där köpte jag en skoterjacka på rea (måste ha en ordentlig jacka innan vi åker till fjällen) T blev lite avis på jackan ;*).
Sen åkte vi till bult och åt lite tårta,  grillade och hade det trevligt.
På söndagen åkte vi hem.

Vaknade på söndag morgon och kände hur stel och ont ja hade i nacken. Igår morse när jag vaknade va de 1000 gånger värre! Ringde naprapaten och fick komma dit igår.  - OJOJOJ va har du gjort frågade han haha ingen aning. Så igår och idag är ja hemma får se hur de börja kännas.  Har en ny tid hos han imorgon.
Jag som hade bakat en tårta som jag skulle bjuda på idag på jobbet :*(.... blir inge av de.

Kämpar på, en ny vecka nu. -3 kg förra veckan, fuskat lite i helgen med typ 10 godisar och en liten bit tårta. Känns underbart :*D.

Näe nu ska ja se film med L
Puss
Lägger in en bild på min klacksko i marsipan. L tycker det ser ut som en rutschkana haha.

Kommentarer