Hej.

Insåg idag på jobbet att jag bara har den här jobbar helgen och en till helg kvar att jobba innan semestern :*D. Känns jävligt bra.

Uppdatering om den lilla fågel så va den så vänlig att hålla mig vaken vid 4 tiden inatt! Men kan säga att den inte kommer göra det nå mer för den är nu död, har varit tyst sen vi kom hem så jag va tvungen att ta en ficklampa och klättra upp för att kolla å där låg den. Imorgon ska jag ta på mig handskar och plocka bort den,  vill vänta så jag är helt säker på att den inte vaknar och börjar picka på mig.

Har huvudvärk från helvetet å ja kan lova att min huvudvärk verkligen är fråb helvete,  har varit upp och tagit medicin (å här snackar vi inte bara nån skit Alvedon) så nu är de bara att vänta och hoppas den ger med sig snart!!!!

Näe ska fortsätta se filmen nu å förhoppningsvis somna nån gång.

Puss

Kommentarer