Skolvecka.

Hej. Va ett tag sen nu igen!. Har fått en ny mobil av min älskare mamma så nu när jag typ har lärt mig hur den fungerar så ska jag provblogga från den. Sista dagen i skolan idag för den här veckan.... Har huvudvärk,ont i halsen,snuvig och känner mig allmänt BLÄ!!!! Går iallafall bra i skolan, igår fick jag komplimang av både läraren och en klasskompis :*) känns kul. Sitter och väntar på tåget till Vännäsby nu, kommer hem lite tidigare idag än dom andra dagarna den här veckan. Igår va jag och lunchade med svärfar, va mycket trevligt. Så skickade han en ny bok till L som absolut skulle läsas igår kväll. Så ropade han tack farfar och Monica så kanske dom hörde de ;*). Näe ska fortsätta sitta här å snörvla lite till. Ha en fortsatt bra vecka. Imorgon ska ja sova . Puss T.L❤

Kommentarer